Είσαι μέλος; Γίνε φίλος…

Ίσως να πετύχατε κάπου την είδηση για την αποχώρηση της ΠΑΣΚΕ των σιδηροδρομικών ακόμα και απο μέλη του κόμματος απο το ΠΑΣΟΚ. Η αλήθεια είναι ότι ρίγη συγκίνησης διαπέρασαν τη ραχοκοκαλιά μου μαζεύτηκαν χαμηλά στην λεκάνη και πυροδότησαν χημικές εκρήξεις αερίων που εξήλθαν του πρωκτού μου. Πάντως να μου το θυμηθείτε αυτοί όλοι που φεύγουνε τώρα από το ΠΑΣΟΚ θα πάνε μια μέρα στο ΣΥΡΙΖΑ και θα ξαναγίνουνε κυβέρνηση… (Τούτο δω το ιστολόγιο έχει προβλέψει όταν έγινε ο Τσίπρας αρχηγός ότι σε 10 χρόνια θα είναι πρωθυπουργός, έχω ακόμα 6 χρόνια να επβεβαιωθώ αν και φοβάμαι θα είναι πιο σύντομα.).

Τέλος πάντων καθώς το συζητάγαμε αυτό το θέμα με έναν νεαρό και άδολο σύντροφο μου θύμησε τότε που γινόταν εκλογές το 2009 και τρέχανε όλοι να γραφτούνε μέλη, θυμηθήκαμε ακόμα εκείνες τις μεγάλες στιγμές της συμμετοχικής δημοκρατίας (do you remember?) που κάνα μύριο υποτίθεται είχε ψηφίσει τον γκαπ! Εκεί στις μακρινές εποχές του 2007… Λέω υποτίθεται γιατί ο καυμένος νεαρός και άδολος σύντροφος τότε είχε δουλέψει 12 ώρες στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ για 45 ευρώ (πολλά λεφτά λέμε…) και αν τον ρωτήσετε θα σας πει ότι ψήφισαν όχι μόνο τα δέντρα, αλλά και οι θάμνοι και τα ποώδη φυτά…
Τέλος πάντων μας τα θύμησε όλα αυτά ο νεαρός και άδολος σύντροφος και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας.
Εδώ ένα άλλο δύο χρόνια μετά. Πριν τις εκλογές του 2009 (αυτές τις θυμάστε έτσι δεν είναι;)
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βέβαια πέσαμε πάνω σε αυτή την είδηση… 
Ποτέ δεν είναι αργά…
Αν και εγώ είμαι γενικώς της άποψης «λάλήστε τους» θα πρότεινα σε όλους τους σοβαρούς αγωνιστές αυτού του τόπου τώρα που φεύγουνε όλοι απο εκεί να πάμε εμείς, είναι η απόλυτη undercover κίνηση για να ρίξεις γιαουρτάκι σε πρωτοκλασσάτο στέλεχος…
YΓ. Τα credit φυσικά στον νεαρό και άδολο σύντροφο…